2010 PÅ UTGÅNG. 2011 PÅ INGÅNG.


Firade in det nya året hemma hos Natta med god mat, fint folk,
mycket alkohol och raketer. En bra start på det nya året helt enkelt.



Mina fina flickor på en utav den vinterns alla fester. Det var den tiden
då våra föräldrar började oroa sig för våra alkohol vanor och
ordet alkolist nämndes lite i smyg sådär. Men roligt hade vi



Blev gudmor åt min fina lilla kusin Felicia och höll henne på dopet.
Världens sötaste lilla tjej är det där, ingen tvekan om saken.



vmgs rugby hölls en trevlig kväll som dock slutade tidigt för min del
då jag  skulle upp och spela tränings matcht mot madesjö klockan
 nio på dagen efter. Tung förlust i en tung match kan man väl säga.



Här är en förfest här hemma innan en 18 års fest. Sjukaste förfesten
och den kvällen delade många skratt vill jag lova er. herregud



Efter mycket om och men tog felicia jag och filippa oss till sofie för
lite festligheter. Något som inte slutade förrens sex på morgonen
 och det var en väldigt lyckad fest som vi avslutade på mc donalds.



Våren kom och vi åkte till växjö för att shoppa och ta första fikan
 på en uteservering. Solglasögonen kunde användas, lätt bästa känslan.



En sjuk förfest hemma hos Julia innan vi ( på något sätt ) tog oss in till
staden för att gå på bistro. Trevlig kväll som satte mén för livet då en
speciell låt som alltid spelas på våra fester får mig att vilja spy rakt ut.



Jag fyllde hela sjutton år och det firades med tårta, sång och paketer.
Mina fina vänner hade även en överrsaknings fest för mig som var
för övrigt en sjukt lyckad kväll. Kunde inte sluta att le på hela kvällen.



Tillbringade mycket tid i Kalmar och den älskade lägenheten.
Långa, sena och mysiga promenader som slutade alldeles
för sent var populära precis som jordgubbar och choklad.



Vi fyra tjejer tog vår åriliga tripp till huvudstaden. provade på att
leva storstads livet en helg där det shoppades, lagades middag,
 kollades på bio, åkte tunnelbana och umgick med våra 08 vänner.



Jag, Felicia och Amilia serverade på en 50-års fest där vi drack gratis
vin, blev kära i femåringar, skrattade tills vi dog och tjänade 600 kronor.



Fina farfar flög till nagijala efter sju års kamp med en hemsk sjukdom.




Spenderade mycket tid med mina favorit syskon, Felicia och Filip.



Staggjakten med fina media flickor. minners värd dag som började
vid kattrumpan för förfest och evslutades med ett dopp i havet med kläder.



En förfest senare hos filippa med för många shottar, borttappade
iphonar och en väska som fastnade i altanen var inblandade gick vi
sakta men säkert mot staden för att göra bistro. Vissa fick lyxen att
åka vagn..helt klart en minnersvärd kväll som gav många skratt.



Bilden är taget 03.45 i en hiss efter kanske vårens roligaste kväll.
Spontan resa till kalmar slutade i förfest och vallen på kaggs student.
Skrattar fortfarande när jag tänker på min vän som vaknade med en
student mössa på sne, en trasig klänning och gårdagens smink.


En mysig vårpromenad med en fin vän.



Årets första grillkväll resulterade i sönder skrapade armar,
blod i mängder och ännu en påminnelse att jag inte kan cykla.



Farfars begravning hölls i maj
 En tuff dag med massa tårar, fin musik
och ett sista hejdå.



Favorit uteserveringen där jag och min fina spenderade många timmar
tillsammans med god mat och den älskade älskade solen.




Spenderade midsommar helgen i stugan på öland med mina fina.
Solade, badade, lagade middag, hade picknick vid slottsruinen,
festade i färjestaden och myste på bryggan på natten med våra
kära stockholms vänner. Den bästa helgen på väldigt länge.





Spenderade en vecka i Göteborg, Gothia för att kolla på fotboll.
En rolig helg som bestod utav liseberg, invigningen på ullevi,
fotbolls tittande och roadtrip i götet. Mycket trevlig vecka!



För tung packning,  alkohol, beach fotboll, iglon, tre blondiner,
noshörningar, kramp i lill tån, borttappade kläder och riverside.
Det är såhär man kan sammanfatta böda. sjukaste någonsin.



Emmaboda festivalen 2010: sommarens absoluta höjdpunkt.
alkohol, fyllor, dygna, nytt folk, vattenpipa, tält, 94:or, skratt.
Dör fortfarande av skratt när jag tänker på den där sista kvällen.




Rix fm helgen spenderade vi i min sommarstuga. myste med alkohol,
bussresor, ändrade sovplatser, skräckfilm och lite mer alkohol. mysigt




Hade lyckan att få körtelfeber och fick ligga inne i ett x antal veckor
och sporta i ett papper och trycka i mig smärtstillande tabletter.




Skolan började igen och vi var nu inte längre minst på stagnelius skolan.
Annie, Josse och Felicia på media lektionen bland dem första dagarna.



Insparken firades hemma hos Tilda i färjestaden med mina fina media flickor.
Dock saknas felicia på bilden men det är kanske inte speciellt konstigt
då alkohol intaget var stort fyra timmar innan förfesten ens började.




Två födelsedags barn firades med överrasknings fest hos db.
Vidare till en lokal fest och jag trotsade körtelfebern och blev
full på ett par glas. En ännu sjukare Johanna vaknade upp dagen
efter med en kropp som en 90 åring då jag knappt kunde röra mig.



Två dagar efter åkte mamma, jag och carolina till mallorca i en vecka.
Solade, badade, åt gott, drack drinkar, spelade kort och bara umgicks.
En helt underbar vecka som jag verkligen verkligen saknar nu.




En fest hemma hos mig då solbrännan fortfarande fanns kvar. Dock
slutade denna kvällen tidigt för vissa och senare för andra. hehe




Hösten kom och jag och ronja tog en mysig höst promenad




Tillbringade en dag på höstlovet med att åka till växjö, äta ute och
kollapå saw i 3D med ett gäng nötter. Och äta popcorn med då.



rörligbild♥ absolut den bästa lektionen med världens goaste tjejer.`
Friends reklamen då filippa fick findus som smeknamn, galoppen i trappan
eller inspelningen på leos lekland, krypandes i en trappa. Vi borde snart
få magrutor så mycket som vi skrattar under dessa lektionerna.




Den årliga rugbyn mellan stagg och kagg slutade i oavgjort.
förfest med fina media flickor. palace och spyor i bilen hem.



Körtelfebern hindrade mig ifrån att spela jul kul cup men var lika lycklig
för det över 1:a platsen och vinsten i finalen mot ifk Kalmar.



Julfesten på amigo hölls och dit gick vi efter en galen förfest hos db.
Roligaste kvällen på länge, där ett hotellrum och en lisa gjorde kvällen.


Jag och Carolina på julafton, gillar suddigheten i bilden.
Mysig julafton som följde traditionerna som alla andra år.

2010 är på utgång och det har överlag varit ett bra år.
2011 är på ingång och det ska firas vill jag absolut lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0