SEE THE DEVIL ON THE DOORSTEP NOW. OH MY

Okej alla julklapparna fick jag inte kanske men jag var nöjd med:
ett sugrör i form utav en snopp(millas idé), ett shott glas som passar
mig ytterligt, öronhängen, felicias fina väska och en hårinpackning.
Mysig kväll med god mat, gott sällskap och en bra film. ganska bra?

Gör ett försök till att denna söndagen, fem dagar innan julafton,
plugga lite. Det går dock inte framåt och jag ställer mig själv
frågan: Hur jag ska kunna plugga när min hjärna tog jullov i fredags?
fuck matte b.

Fick även en förfrågan om  min realtion med min mamma. Det kommer
nog senare om jag kan få ner vår realtion i ord och text då förstås.

Annars består min dag utav em finalen i handboll och träning. Och
kanske kanske lite mer matte plugg. eller jo jag SKA plugga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0